ŹRÓDŁA EMISJI GAZÓW
CIEPLARNIANYCH
-kreowanie
świadomości ekologicznej, wśród młodzieży gimnazjalnej
|
|
|
Tuż przed feriami,
dnia 11 stycznia klasa 2b uczestniczyła w lekcji ekologicznej prowadzonej p.
Annę Kwiecień.
Tematem przewodnim były zagadnienia związane ze sposobami ograniczenia
niskiej emisji.
|
Opiekunka Zielonego
Patrolu, w dniu 9. listopada brała udział w spotkaniu organizowanym przez firmę
ATMOTERM, na którym otrzymała materiały dydaktyczne przygotowane dla
nauczycieli do wykorzystania na zajęciach w szkołach.
Co prawda scenariusz zajęć do naszej szkoły nie dotarł, ale i tak lekcja
przebiegała zgodnie z założeniem prowadzącej.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja rozpoczęła
się od krótkiego wykładu, następnie uczniowie, podczas pogawędki podawali
sposoby ograniczenia emisji CO2
do atmosfery. Na zajęciach został wykorzystany plakat (gazetka na
grudzień).
Gimnazjalisci dowiedzieli się jakie są przyczyny i objawy zaczadzenia.
|
|
|
|
Podczas zajęć
również została wykorzystana strona internetowa : klimat dla ziemi.pl
Dzięki niej
uczniowie mogli przekonać się m.in. jaki jest udział poszczególnych źródeł
energii w światowej produkcji elektrycznosci
oraz jakie państwa na świecie emitują najwiecej CO2
Wiedza, która
przekazywana jest młodemu pokoleniu, podczas tego typu zajęć na pewno
będzie procentować w przyszłości.
|