ŚLADAMI JANA PAWŁA II

PODSUMOWANIE DRUGEGO ETAPU KONKURSU

Nagrodzeni za działania podczas II etapu 3 edycji konkursu Zielony Patrol uczestnicy oddziału 35 Anna Dubik, Jakub Święcicki i Albert Zagajny mieli przyjemność uczestniczenia
 w całodniowej wycieczce do Wadowic i pobliskiego Parku Miniatur w Inwałdzie.

7 kwietnia 2011 roku zebraliśmy się o godzinie 6:50 pod restauracją Mc Donald na ul. Żytniej, aby punktualnie wyruszyć w drogę, trwającą niespełna 4h. Kiedy o 11:00 dotarliśmy na miejsce to z niecierpliwością poszliśmy szukać razem z resztą grupy naszą przesympatyczną  panią przewodnik, by razem z nią zwiedzić Wadowice-miejsce narodzin i młodzieńczych lat papieża Jana Pawła II. Obejrzeliśmy jego kościół oraz wystawę poświęconą jego domu rodzinnemu. Wreszcie przyszedł  czas na wadowickiej kremówki, na którą czekaliśmy całą podróż.

Zaraz potem udaliśmy się do Parku Miniatur. Mieliśmy okazję zobaczyć Bramę Brandenburską, Big Bena, Koloseum, Wieżę Eiffla i wiele wiele innych.

O 16:00 czekał na nas pyszny obiad, tuż po nim przyszedł czas na drogę powrotną.

W tak zwanym międzyczasie nasza koleżanka Ania Dubik
z klasy III "d" udzieliła krótkiego wywiadu do internetowej telewizji. :)  Pod poniższym linkiem znajduje się ten materiał:

SERDECZNIE DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ORGANIZATOROM TEJŻE WYCIECZKI. - Uczestnicy

Zwiedziliśmy Bazylikę Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny, gdzie Karol Wojtyła był ochrzczony i przyjął Pierwszą Komunię Świętą. Zwiedziliśmy również „dom” papieża,
w którym zgromadzonych jest wiele pamiątek z jego życia.

Będąc w Wadowicach nie mogliśmy  zapomnieć o degustacji słynnych papieskich kremówek- są pyszne!

Inwałd- to miejsce spotkania z modelami najsławniejszych cudówarchitektonicznych z całego świata.
W ciągu kilku godzin zwiedziliśmy cały świat- jaka szkoda, że w rzeczywistości nie jest to możliwe….

< powrót do poprzedniej strony >